12 marca 2017

Bransoletka, a może jednak .....

Witam!
 Po dłuuuuuugiej przerwie witam Was bardzo serdecznie. Bardzo, bardzo długą  milczałam. Czas tak szybko ucieka , dzień za dniem mija i ani się człowiek nie obejrzy a tu kolejny dzień uciekł, potem tydzień i miesiąc za miesiącem tak mija. Podczas tak długiej nieobecności nie byłam bezczynna, coś zawsze tworzyłam były to  raz większe innym razem mniejsze rzeczy. Lecz uciekający czas, którego nie mogłam dogonić nie dawał mi szansy na pokazanie tych "dzieł".  Nie potrafię pisać długich opowiadań więc biorę się do roboty i prezentuję bransoletkę-pasek do zegarka, o który poprosiła mnie koleżanka. Posiadała zegarek, do którego była bardzo przywiązana i nie mogła dokupić odpowiedniego paska. Kiedy dała mi go powiedziała, że daje mi "wolną rękę" jeśli chodzi o  plan i wykonanie tej ozdoby. Zabrałam się więc do pracy, a jej przedstawiam na poniższych zdjęciach. Muszę dodać, że mojej koleżance bardzo się spodobał i zakłada go na szczególnie ważne okazje.























Do zobaczenia już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz